Angklung school in Bandung - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Anton Huitink - WaarBenJij.nu Angklung school in Bandung - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Anton Huitink - WaarBenJij.nu

Angklung school in Bandung

Door: Lizeth

Blijf op de hoogte en volg Anton

28 Januari 2015 | Indonesië, Bandung

Na een goede nacht in Bogor reden we naar de volgende grote stad, Bandung. Hier bezochten we de Angklung school, een muziekschool voor weeskinderen. We hadden hier wel een beeld bij, maar dat werd ruimschoots overtroffen! We werden verrast met poppenspel, muziek en dans door de meest blije kinderen. De achterkleinzoon (2 jaar oud) van de oprichter deed ook mee met de show. We hebben zelf ook muziek mogen maken en Anton en ik werden door twee schattige meisjes uitgenodigd mee te dansen. Heel aandoenlijk! De kinderen hebben Nius en mij zelfs aan het huilen gekregen. We hebben de school tot slot gesponsord in hun souvenirwinkel :)
Tijdens de show schoven de volgende familieleden aan, Henry, Jenny en hun 2 zoons. Met hen zijn we in Bandung in een restaurant gaan eten en daarna vertrokken we naar het volgende hotel in Lembang. Dit ligt in de bergen net boven Bandung.